fredag 20 april 2012

Vinst på Stor&Liten!

Vi som ALDRIG har vunnit nånting, vann idag! Woho! Vilken toppenfredag!

Det är aldrig så att jag missunnar andra som vinner, tvärtemot så är jag glad för att folk faktiskt vinner saker! Men jag är SÅ glad att just VI vann denna gången! Känner oss riktigt förtjänta av det. Ekonomin har jobbat emot oss under hela föräldraledigheten och jag hoppas det vänder snart, detta är ju en steg i rätt riktning. För vi kommer kunna köpa nån rolig present till killen som fyller 1 nästa månad!

Vinsten gällde bara nya gillare och eftersom jag redan gillade sidan så var det sambon som fick gilla sidan efter tips från mig. 500 kr tävlades ut till en ny gillare och 100 kr till den som tipsade den vinnande personen. Så han vann 500 kr och jag får 100 kr som tipsare, så ett presentkort på 600 kr är på väg hem till oss nu.

Detta tackar vi för enormt mycket!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar