fredag 4 maj 2012

En vinst som skulle passa lillen!


Jag som anmält mig till Mammablogg Date 2012 har möjlighet att vinna ett av totalt tre Teething Bling smycken som tävlas ut. Detta hade verkligen varit något. Ett sånt helvete vi har haft och han har hittills bara fått en tand trots att hela överkäken med tänder är på väg ut. En teething bling smycke kanske hade underlättat för honom och de tänder som nu är på väg, man märker fortfarande på han att det är jobbigt och är där och pillar med fingrarna. Han gillade inte den senaste bitringen jag köpte till honom, kanske hade denna passat honom perfekt och vi får en glad liten bebis igen? =)

Hade jag vunnit vet jag direkt vilken jag hade valt, jag hade valt turquoise delight. Om det inte hade fallit dig i smaken så finns det faktiskt tio ytterligare färger att välja emellan, alltså hela 11 st olika färger. 

Det bästa är ju att det inte innehåller någon PVC, latex, bly eller liknande. Det känns tryggt att veta eftersom det är barn som ska tugga på dom. Sen slipper man själv bli strypt då halsbandet öppnas direkt om bebisen drar i det då alla halsband har en säkerhetsspärr. 





Eftersom jag ska gå på Mammablogg Date 2012 har jag möjlighet att vinna ett av totalt treTeething Bling-smycken, anmäl dig till eventet och tävla här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar